Home Forums Shops Trade Avatar Inbox Games Donate
  
Not Logged In
Reply
 
Thread Tools
Poggio Poggio is offline
Bald and loving it!
Default   #33  
Wait theres a white one? When can you get a white one?
And no I didn't if I'd know I wouldnt have wasted months of my life buying those silly nuts.

in ff7 you can breed a golden chocobo it can go over all terrians its how you get some of the ultimate weapons.

XD Hello Facemeetspalm. How are you? and I like your name.
Galla@All: DEAD WE'RE DEAD O GOD
Galla@All: WE'RE DEAD AND STUCK ON A VAGINA FLOWER

POG LINKS:

|BLOG|TUMBLR|DEVIANTART|
Old Posted 06-22-2011, 05:05 PM Reply With Quote  
Default   #34   littl3chocobo littl3chocobo is online now
isn't that funny
nope, at least not in seven^^: only get to look at the cute little one already in the game


dude it's easier to get the nuts haha

i know^^ i know almost /everything/ about 7 including breeding, i am an avid breeder actually hahaha
Old Posted 06-22-2011, 05:07 PM Reply With Quote  
Poggio Poggio is offline
Bald and loving it!
Default   #35  
XD I don't like 7 as much as I like 8 but 7 as the best villain and more squeals then any of them, and a movie so it must be the best. XD you mean the little white on the island. Its so cute.
Galla@All: DEAD WE'RE DEAD O GOD
Galla@All: WE'RE DEAD AND STUCK ON A VAGINA FLOWER

POG LINKS:

|BLOG|TUMBLR|DEVIANTART|
Old Posted 06-22-2011, 05:17 PM Reply With Quote  
Default   #36   littl3chocobo littl3chocobo is online now
isn't that funny
it is(though i have only played 1,2,7,8 and watched a bit of 9) but the graphics are definatly a sign of it's time haha, though it was amazing for 97'


yeah, i wanted one so much but there is no breeding one^^: i have to live with having them in art and on the sims
Old Posted 06-22-2011, 05:20 PM Reply With Quote  
FaceMeetsPalm FaceMeetsPalm is offline
Ho! Miscreant!
Default   #37  
Sorry for the poofing. I was distracted by a friend.
Old Posted 06-22-2011, 06:14 PM Reply With Quote  
Default   #38   littl3chocobo littl3chocobo is online now
isn't that funny
no worries^^ making art so i am slow anyway haha
Old Posted 06-22-2011, 06:21 PM Reply With Quote  
FaceMeetsPalm FaceMeetsPalm is offline
Ho! Miscreant!
Default   #39  
Haha, ok. =) That makes sense.
Old Posted 06-22-2011, 06:52 PM Reply With Quote  
Default   #40   littl3chocobo littl3chocobo is online now
isn't that funny
bah, the typo in the title is bugging me
Old Posted 06-22-2011, 06:55 PM Reply With Quote  
Funkduder Funkduder is offline
Posty McPostsALot
Default   #41  
Quote:
Originally Posted by littl3chocobo View Post
bah, the typo in the title is bugging me
which title is it?
Old Posted 06-22-2011, 07:10 PM Reply With Quote  
Default   #42   littl3chocobo littl3chocobo is online now
isn't that funny
thread it sait 'coral' instead of 'corral' so i fixed it
Old Posted 06-22-2011, 07:23 PM Reply With Quote  
Moonless Midnight Moonless Midnight is offline
Don't Go Into The Light
Default   #43  
Hey guys ^_^ What were you guys saying about FF7 and chocobo?
Old Posted 06-22-2011, 07:33 PM Reply With Quote  
Default   #44   Lauv Keiko Lauv Keiko is offline
Silent Scream
I AM A CHOCOBO~! *quacks*

^Toxxic art
art by chocobo & honey
Old Posted 06-22-2011, 07:36 PM Reply With Quote  
Moonless Midnight Moonless Midnight is offline
Don't Go Into The Light
Default   #45  
lol I don't think you're a chocobo. To dark for that XD
Old Posted 06-22-2011, 07:43 PM Reply With Quote  
Default   #46   littl3chocobo littl3chocobo is online now
isn't that funny
she could be a black chocobo......with a speech impediment

talkin' about breeding^^
Old Posted 06-22-2011, 07:46 PM Reply With Quote  
Lauv Keiko Lauv Keiko is offline
Silent Scream
Default   #47  
eeeh! but I'm the other species of it!
*actually doesn't want to wear gold items*

^Toxxic art
art by chocobo & honey
Old Posted 06-22-2011, 07:47 PM Reply With Quote  
Default   #48   Moonless Midnight Moonless Midnight is offline
Don't Go Into The Light
I never played the old games of Final Fantasy so I didn't know you could breed >.< I've only played X-2 (wich sucks butt but has great graphics), 12, and FF7 Crisis Core...oh and Dissidia XD...oh and wich ever number has Kuja in it XD He's so friggin funny.
Old Posted 06-22-2011, 07:50 PM Reply With Quote  
Reply

Tags
& mix it all up, "chocobo noise", *picks ears*, add a tag!, booty, bop it tag it twist it, cho rox sox <3 secret s, cuddle a chocobo, exul fiddled wid deez, feed me plz, gesundheit, gizzie was here :p, i never played ff, i wuuuuv jooo <3, kits a shy cuddly cat, lauv was here, lime in da coconut, oh behave!, pull it!, sexy cho cho tymes, sickybooboo thread, tag your it!, ur face r a tag, yeah baby yeah!


Currently Active Users Viewing This Thread: 9 (0 members and 9 guests)
 
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

All content is copyright © 2010 - 2019 Trisphee.com
FAQ | E-Mail | Terms of Service | Privacy Policy | Forum Rules
Twitter | Facebook | Tumblr
Return to top
Powered by vBulletin®