View Single Post
Bovice Bovice is offline
The Vampire Lord
Default   #1495  
Holden sighed as he took the barrette back, he kneeled down. "Chérie, oui vous ne le méritez. Vous méritez la gentillesse des gens, sans avoir à attendre quelque chose en retour. Vous êtes une belle jeune fille, qui mérite une vie meilleure, puis ce que vous aviez. (Honey, yes you do deserve it. You deserve people's kindness, without having to expect doing something in return. You are a beautiful girl, who deserves a better life then what you had.)" He said with a smile. He brushed the hair out of her face, "How can I explain this? Umm, J'ai été abusée. Non dans la mesure où vous avez été. Ma mère m'a frappé avec toutes sortes de choses, et m'a crié dessus. La dernière conversation que nous avions, elle m'a appelé choses horribles. Parce que je suis gay, je n'ai pas laissé que de perturber le bonheur que j'ai trouvé avec Salomon. (I was abused. Not to the extent that you have been. My mother hit me with all kinds of things, and yelled at me. The last conversation we had, she called me horrible things. Because I am gay, I didn't let that disrupt the happiness that I found with Solomon.)" He said with a small frown.

"Bref, assez de la tristesse. Je veux que vous avez cela, il vous rend plus belle. (Anyway, enough with the sadness. I want you to have this, it makes you more beautiful.)" He said with a smile as he put it in Melody's hair. "Là, maintenant laissez-nous aller acheter ce genre de choses. (There, now let us go and buy this stuff.)" Holden said with a grunt as he picked her up and walked back to the case to grab the shoes.
Old Posted 05-11-2011, 11:13 PM Reply With Quote