Home Forums Shops Trade Avatar Inbox Games Donate
  
Not Logged In
Showing results 1 to 25 of 54
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Gallagher
Forum: Quests & Charities 10-31-2018, 07:23 AM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
ye, body horror of the cyborg variety

ye, body horror of the cyborg variety
Forum: Quests & Charities 10-31-2018, 02:01 AM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
i'm not typically into robot stuff, but the...

i'm not typically into robot stuff, but the spring seasonal has some usable skin parts. might have to do a horror cyborg one of these days.
Forum: Quests & Charities 10-31-2018, 01:32 AM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
yeah i have the most fun when i'm doing detailed...

yeah i have the most fun when i'm doing detailed bodies instead of outfits lol

shad was great tho. he's an oc now.
Forum: Quests & Charities 10-31-2018, 01:12 AM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
im happy to talk about items all day every day ...

im happy to talk about items all day every day

you wouldn't believe my number of layers right now
Forum: Quests & Charities 10-25-2018, 01:29 AM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
yeah, the first 9 eggs cost runes, and eye sore...

yeah, the first 9 eggs cost runes, and eye sore was in the 2nd one
Forum: Quests & Charities 10-25-2018, 01:15 AM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
yup, lovingly made rainbows using 6+ different...

yup, lovingly made rainbows using 6+ different gradients instead of our rainbow pattern, definitely deserving of a rig
Forum: Quests & Charities 10-25-2018, 01:04 AM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
true, but if we do any others in the style of...

true, but if we do any others in the style of eyes of nature, i'd be inclined to make them commons

eye sore had some more complicated ones that i'd be fine making a rig for.
Forum: Quests & Charities 10-25-2018, 12:58 AM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
in the case of eye sore and eyes of nature, it's...

in the case of eye sore and eyes of nature, it's not a case of too many poses for one item

eye sore was popular enough that some time later, we decided to do another item of a similar idea
Forum: Quests & Charities 10-11-2018, 03:58 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
oh that sounds lame tho

oh that sounds lame tho
Forum: Quests & Charities 10-11-2018, 03:53 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
that sounds a little crazy lmao

that sounds a little crazy lmao
Forum: Quests & Charities 10-11-2018, 03:35 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
lmao tell me if they have any cool ideas we...

lmao

tell me if they have any cool ideas we can borrow
Forum: Quests & Charities 10-11-2018, 01:13 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
what on earth are we talking about in here

what on earth are we talking about in here
Forum: Quests & Charities 10-04-2018, 09:37 AM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
contrary to popular belief, i don't order glitch...

contrary to popular belief, i don't order glitch to make stupid items. she just does it.

she's lowkey as chaotic as me.
Forum: Quests & Charities 10-03-2018, 08:38 AM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
their houses don't have bathrooms tho ...

their houses don't have bathrooms tho

dealbreaker
Forum: Quests & Charities 10-01-2018, 05:09 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
lmao lil kids ain't cute, either

lmao lil kids ain't cute, either
Forum: Quests & Charities 09-13-2018, 10:51 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
lmao i do my art in paint.net, im a basic bitch

lmao i do my art in paint.net, im a basic bitch
Forum: Quests & Charities 09-13-2018, 08:44 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
yeah, if it don't work for you, it don't work,...

yeah, if it don't work for you, it don't work, fair enough

but for me, once i figured out my settings, it was a life saver
Forum: Quests & Charities 09-13-2018, 08:22 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
nose holes.

nose holes.
Forum: Quests & Charities 09-13-2018, 08:11 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
yeah man nose hole burns are the most...

yeah man

nose hole burns are the most irritating and painful ones that you don't even think of as a possibility
Forum: Quests & Charities 09-13-2018, 08:03 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
but am i wrong?

but am i wrong?
Forum: Quests & Charities 09-13-2018, 07:52 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
like up under your nose holes

like up under your nose holes
Forum: Quests & Charities 09-13-2018, 07:49 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
yeah, i blob on some color in a new layer, add...

yeah, i blob on some color in a new layer, add noise (adjust the coverage and scattering to your needs), then go in with a magic wand to select swatches of pixels to delete. continue deleting until...
Forum: Quests & Charities 09-13-2018, 07:33 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
white =/= sparkly being sparklier in this...

white =/= sparkly

being sparklier in this case would probably involve different forms of reflectivity, in the vein that diamonds reflect in a combination of ways, not only one.
Forum: Quests & Charities 09-13-2018, 06:26 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
the process differs depending on the intended...

the process differs depending on the intended effect. the baseline version is good when i just need a gentle texture for, say, smooth, high quality lumber derived furniture. if it needs a lot of...
Forum: Quests & Charities 09-13-2018, 06:15 PM
Replies: 4,521
Views: 4,522
Posted By Gallagher
that's the basis i use for several textures in my...

that's the basis i use for several textures in my personal art

noise + motion/radial blur at long stroke settings is my go-to for baseline wood grain, too. obv adjusted as needed for differing...
Showing results 1 to 25 of 54

 
Forum Jump
All content is copyright © 2010 - 2020 Trisphee.com
FAQ | E-Mail | Terms of Service | Privacy Policy | Forum Rules
Twitter | Facebook | Tumblr
Return to top
Powered by vBulletin®